W okresie poprzedzającym realizację budowy zapoznajemy się z:
- przygotowujemy analizy technologiczne, monitorujemy rynek nowych technologii w budownictwie,
- prowadzimy nadzór nad procesem projektowym oraz bierzemy udział w koordynacji prac na budowie,
- współpracujemy z koordynatorami branżowymi oraz podwykonawcami,
- prowadzimy weryfikacje projektów pod względem zgodności z założeniami i ustalonymi standardami,
- dopilnowujemy terminów i prowadzimy odbiory jakościowe,
- weryfikujemy umowy wykonawcze pod względem zakontraktowanych materiałów i rozwiązań,
- prowadzimy nadzór nad dokumentacją wykonawczą i powykonawczą,
- przygotowujemy założenia koncepcyjne
- opracowujemy harmonogram prac i przydzielanie zadań
- sporządzamy dokumentacje
- nadzorujemy przebieg wykonywanych działań
- planujemy budżet i tworzymy kosztorys
- oceniamy efekty prac i wprowadzamy potrzebne poprawki
- przygotowujemy oferty dla potencjalnych klientów
- prowadzimy spotkania z kontrahentami
- negocjujemy warunki umów